UWAGA
Ta strona jest archiwalna
Wszystkie aktualne informacje znajdują się pod adresem:
https://lodz.oke.gov.pl
21.12.2012 - Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty
dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na: całodobową ochronę fizyczną obiektu i terenu będącego własnością Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi przy ulicy Praussa 4.
Informacje dotyczące zamówienia:
Łódź: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu i terenu będącego własnością Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi przy ulicy Praussa 4
Numer ogłoszenia: 264305 - 2012; data zamieszczenia: 13.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi , ul. Praussa 4, 94-203 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 634 91 33, faks 0-42 634 91 54.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.komisja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona fizyczna obiektu i terenu będącego własnością Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi przy ulicy Praussa 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest całodobowa ochrona fizyczna obiektu i terenu będącego własnością Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi na ulicy Praussa 4. Ochrona fizyczna obiektu i terenu OKE Łódź przy ulicy Praussa 4 odbywa się przez całą dobę: 1. przez jednego pracownika, w dni robocze w godzinach 8.00- 16.00, polegającą na weryfikacji osób wchodzących na teren i do budynku oraz kierowanie do pracowników Komisji, 2. przez dwóch strażników, w godzinach 16.00- 8.00 w dni robocze i całodobowo w dni wolne od pracy, strzegących mienia wewnątrz budynku oraz terenu i ogrodzenia. Dodatkowo w godzinach popołudniowych i nocnych terenu strzeże pies będący własnością i na utrzymaniu służby ochrony. Do zadań jednolicie umundurowanych, wyposażonych w środki łączności oraz identyfikatory pracowników ochrony w czasie świadczenia usług ochrony osób i mienia należy: 1) Ochrona powierzonego mienia, zapobieganie kradzieżom i włamaniom oraz aktom wandalizmu. Firma ochrony w przypadkach szczególnych korzysta ze wsparcia grup interwencyjnych wyposażonych w broń palną, 2) niezwłoczne powiadomienie Policji oraz przedstawiciela OKE Łódź w razie stwierdzenia dokonania, bądź usiłowania kradzieży, włamania lub innego zagrożenia bezpieczeństwa dóbr prawnie chronionych, 3) Wydawanie, ewidencjonowanie i przejmowanie kluczy do pomieszczeń OKE Łódź, 4) Otwieranie i zamykanie budynku oraz bram wjazdowych na teren OKE Łódź, 5) Nadzór nad siedzibą OKE, ze szczególnym zwracaniem uwagi na osoby niepowołane przebywające w budynku i na terenie OKE Łódź, 6) Zapewnienie pracownikom OKE Łódź spokojnej i bezpiecznej pracy (niezwłoczne reagowanie na wszelkie przejawy agresji ze strony interesantów), 7) Stosowanie się w czasie pełnienia obowiązków do poleceń dyrektora OKE Łódź oraz osób wyznaczonych przez dyrektora OKE Łódź.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych, a także spełniający warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ww. ustawy oraz pozostałe warunki określone w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: - wykaz wykonanych lub wykonywanych co najmniej dwóch usług związanych z ochroną fizyczną obiektów w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wykonanym w tym okresie; odpowiadających swoim rodzajem i wartością stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te są wykonywane lub zostały wykonane należycie (referencje).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
koncesję, zezwolenie lub licencję
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania, że ofertę składają osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, Wykonawca złoży odpis lub zaświadczenie właściwego organu rejestrowego stwierdzające status prawny lub formę prawną. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualne dane osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczeń o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej każdego ze wspólników. W przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej postanowienia pkt. 10.4 SIWZ stosuje się odpowiednio. Wykonawcy, którzy dokonali zmian w zakresie organów zarządzających, które nie są uwidocznione w dokumencie rejestrowym, winny złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład organu zarządzającego
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
1 - Cena - 85
2 - Posiadanie przez Oferenta aktualnego certyfikatu zarządzania jakością ISO - 5
3 - Wykazanie w ofercie aktualnie realizowanych usług ochrony fizycznej w obiektach użyteczności publicznej - 10
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.komisja.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Okręgowa Komisja Egzaminacyjna w Łodzi 94-203 Łódź ul. Praussa 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Recepcja Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodzi 94-203 Łódź ul. Praussa 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 21 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik Nr 2 do SIWZ
Oświadczenie Wykonawcy - załącznik Nr 3 do SIWZ
Wzór umowy - załącznik Nr 4 do SIWZ
Zapytania od Wykonawców:
- Zapytania do SIWZ z dnia 13 grudnia 2012 r.